• It'Serious מערכת

הקמפיינים של "חתונה ממבט ראשון" - מי הרוויח הכי הרבה?

עודכן ב: ספט 22

כולנו יודעים שמי שמשתתף בחתונה ממבט ראשון, מחפש זוגיות ואהבה. אנחנו יודעים שבמהלך התוכנית, המשתתפים עוברים תהליך מיוחד המלווה ביועצים, פסיכולוגים ועוד אנשים מקצוע. מעבר לחשיפה הגדולה בטלוויזיה, הזוגות מקבלים כמובן אירוע חתונה כולל הכל, ירח דבש מגניב וגם אירועים נוספים במהלך התוכנית כמו סופי שבוע משותפים ועוד. אבל האם פה זה נגמר? האם יש מניע אחרת להשתתפות ב"חתונה ממבט ראשון"?


בואו נעשה קצת סדר!


נועם קציר

נועם קציר (החצי השני של רוני), נבחר להשתתף ולהוביל קמפיין של חברת Edge לג'ל גילוח.

מקווים שהקמפיין כן יצליח (לא שאפשר לומר את אותו הדבר על נועם ורוני…).


נועם ורוני

נועם ורוני היו הזוג הכי מקסים ב"חתונה ממבט ראשון", אבל כשנגמרו הצילומים, כנראה הקשר לא החזיק מעמד מסיבות שונות.

עם זאת, דבר זה לא מנע מהם להצטלם ביחד לקמפיין, אבל לא סתם קמפיין. הקמפיין נקרא "הייעוד המשותף שלנו", ומי שעומד מאחוריו הוא ארגון בשם Genesis, בית הנשיא ומשרד התפוצות. מטרת הקמפיין היא הפצת מסר שגם אם אנחנו שונים, אנחנו יכולים למצוא ערכים משותפים וביחד לנצח.

ניר והגר

ניר והגר הפכו במהרה להיות הזוג של המדינה, למרות ההתחלה הקשה. ניר ניסה להגיע אל הגר בכל דרך אפשרית והיא כל הזמן הדפה אותו ולא נתנה לו לדבר.

לשמחתנו, היום הם מצליחים לתרגם את הקשר שלהם מעל לזוגיות הנפלאה ולאהבה, גם לעשות קצת כסף, ומפרסמים את סדרת המזגנים החדשה של חברת אלקטרה.


הדר ודניס

הדר ברייר ודניס רוסקוב מ"חתונה ממבט ראשון" נשארו יחד גם אחרי צילומי התוכנית. אמנם לקח קצת זמן לדניס עד שהוא אמר להדר "אני אוהב אותך", אבל כשזה זה, זה זה.

השניים קטפו קמפיין רשת, שמפרסם את מעדן השוקולד "Yolo". טעים!

מור לרמן

כבר באמצע העונה זה היה ברור שמור לרמן ומי שהמומחים החליטו לשדך לה, מאור פינקלשטיין, לא ממש מסתדרים. הזוג לא שרד את התהליך הזוגי והחליט לעצור את התהליך. לא נורא, היא תוכל להתנחם בזרועותיו של יוגב אלקיים (כן כן, מהעונה הקודמת של "חתונה ממבט ראשון").

ולנושא אחר: מור לרמן תנחה תוכנית רדיו חדשה לגמרי. התוכנית תעסוק בענייני זוגיות וגם העצמה נשית.


בהצלחה לכולם!


#חתונהממבטראשון

#חתונמי

#הכרויות

#זוגיות